Sebenarnya, hari ni, seorang lagi lecturer aku resign. Two damn good lecturers resign in a row. Mereka dah tamat tempoh bonding dengan kolej. Phew, satu tamparan hebat buat aku sebenarnya. Bunyi macam bohong, but seriously, it's hard to let them go. :'(
I still have a lot of question to ask and so many things to learn from them.
Last month, lecturer merangkap Program Manager aku resign, and hari ni sorang lagi lecturer. Pada aku, memang satu kehilangan lah, tak tau lah pulak pada coursemate aku yang lain. They were too good. Diorang banyak sangat pengalaman dan tak pernah kedekut pon nak kongsi dengan kitaorang. Kalau tengah down pon, diorang la banyak inspire kitaorang. They always treat us like friends where we can always share any problems. We used to jokes and laugh together in class..ergh, ok! tak nak citer dah, miss them already!
I might have difficulties for my final year project nanti since they were not here to guide me. Huwaaa..who would I turn to after this? Sobs..sobs! :'(
Ok dah, nak mengenang nasib! bai~~
No comments:
Post a Comment